Od soboty, 14 marca za pośrednictwem sieci internetowej Szamotulski Ośrodek Kultury dociera do mieszkańców i mieszkanek ze specjalnymi komunikatami profilaktycznymi. Plakaty przygotowywane przez Damiana Kłaczkiewicza odnoszą się do aktualnej sytuacji w kraju, zwracając zarazem uwagę na przestrzeganie zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia i rządu w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.
Plakaty publikowane są na facebookowym fan page'u SzOK-u raz w tygodniu (na ten tydzień przygotowano jednak aż 2 plakaty) . Każdy z nich niesie ze sobą jasny komunikat, ale i apel do społeczności lokalnej: zostań w domu, myj ręce, bądź w tej trudnej sytuacji razem z bliskimi. Walory artystyczne cyklu są wartością dodaną całej akcji.
- Zawsze uważałem, że instytucja kultury powinna być wrażliwa na sprawy społeczne i lokalnie na nie reagować. Mamy potencjał, aby działać i pomóc w trudnej sprawie, choć w tak małym zakresie. Będziemy to kontynuować. Teraz w tym natłoku informacji plakat zdaje się najlepszy do komunikacji - komentuje Piotr Michalak, dyrektor Szamotulskiego Ośrodka Kultury.
Pierwszy z cyklu plakatów "Zostań w domu. Nie ryzykuj!" pojawił się również na ulicach Szamotuł. Wzbudził bardzo duże zainteresowanie, a zarazem i uznanie przechodniów, dla których komunikat ów stał się także ważnym wyrazem solidarności.
Uwaga na Instagram - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?