Badania techniczne (zlecone i sfinansowane w ramach obsługi gwarancyjnej przez wykonawcę, firmę Eurovia) przeprowadzali naukowcy z Politechniki Gdańskiej. Polegały na próbnym obciążeniu części nurtowej kładki przy użyciu ciężarówek. Jak się dowiedzieliśmy, 4 ciężarówki (każda po 13 ton) wjeżdżały kolejno na kładkę w dwóch rzutach. Odbył się również przejazd jednego samochodu. - Badania są geodezyjne - sprawdzamy, jak obiekt się ugina oraz naprężenie łuku - mówił dr Tomasz Romaszkiewicz z Politechniki Gdańskiej. Więcej informacji oraz wyniki kontroli już wkrótce.
Zobacz również:
Otwarcie kładki we Wronkach
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?