Ogłoszenie

Artykuł sponsorowany

OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w rejonie ulicy Gąsawskiej i Lipowej w Kępie, gmina Szamotuły.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) zawiadamiam o:

• podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Szamotuły uchwały XXX/335/2017 z dnia 20 lutego 2017 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Gąsawskiej i Lipowej w Kępie, gmina Szamotuły;

• przystąpieniu do sporządzenia wyżej wymienionego planu miejscowego;

• przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu wyżej wymienionego planu miejscowego.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy. Dokumentacja jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26,
64-500 Szamotuły, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego oraz uwagi
i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wnioski do planu miejscowego należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, w terminie do dnia 27 kwietnia 2018r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły,
e-mail: [email protected], w terminie do dnia 27 kwietnia 2018 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły.

BURMISTRZ
Miasta i Gminy Szamotuły

mgr Włodzimierz Kaczmarek

BURMISTRZ MIASTA I GMINY
SZAMOTUŁY

64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
tel. 61/29-20-534 fax. 61/29-20-072

OGŁOSZENIE
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
w rejonie ul. Słonecznej w Szamotułach.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) zawiadamiam o:

• podjęciu przez Radę Miasta i Gminy Szamotuły uchwały XXXVI/450/2013 z dnia 15 lipca 2013 roku o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Słonecznej w Szamotułach.;

• przystąpieniu do sporządzenia wyżej wymienionego planu miejscowego;

• przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, dotyczącej projektu wyżej wymienionego planu miejscowego.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy. Dokumentacja jest wyłożona do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26,
64-500 Szamotuły, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego oraz uwagi
i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wnioski do planu miejscowego należy składać na piśmie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, w terminie do dnia 27 kwietnia 2018r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku
i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, uwagi i wnioski do przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym, na adres Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły,
e-mail: [email protected], w terminie do dnia 27 kwietnia 2018 r.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Szamotuły.

BURMISTRZ
Miasta i Gminy Szamotuły

mgr Włodzimierz Kaczmarek

BURMISTRZ MIASTA I GMINY
SZAMOTUŁY

64-500 Szamotuły, ul. Dworcowa 26
tel. 61/29-20-534 fax. 61/29-20-072

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na szamotuly.naszemiasto.pl Nasze Miasto